Tim's opvoeding doe ik niet meer alleen Bekijk de film van moeder Carla

Tips

Heeft u een tip voor Jeugdbescherming Gelderland? We horen het graag! Het maakt niet uit waarover: over de hulpverlening, onze bereikbaarheid, of misschien wel deze website. We vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop wij ons werk doen en de manier waarop u daar informatie over krijgt. Uw tip kan daarbij helpen.

Heeft u een tip? Mail ons dan, via contact@jbgld.nl

Klachten

Problemen en onenigheid over de begeleiding door Jeugdbescherming Gelderland kunt u het beste bespreken met uw jeugdbeschermer. Dat kan samen met zijn leidinggevende. Meestal leidt dit tot een oplossing van de problemen. Als dat niet lukt kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie van Jeugdbescherming Gelderland.

De klachtencommissie is onafhankelijk; de leden hiervan zijn niet werkzaam bij Jeugdbescherming Gelderland.

U kunt een brief sturen naar:

Klachtencommissie Jeugdbescherming Gelderland
Velperweg 75
6824 HH  Arnhem
klachtencommissie@jbgld.nl

U moet uw klacht binnen een jaar indienen. Zet u alstublieft duidelijk in uw brief waar uw klacht over gaat en wat u al gedaan heeft om het probleem op te lossen. De klachtencommissie kan u vragen uw klacht in een gesprek te komen toelichten.
Als u meer wilt weten over het indienen van een klacht, download dan de folder.

Klik hier voor de Brochure Klacht- en Tuchtrecht

Ondersteuning bij klachten

Als u overweegt een klacht in te dienen kunt u een beroep doen op de vertrouwenspersonen van het AKJ en Adviespunt Zorgbelang. Zij zijn bereikbaar via 088 555 1000, of per email via info@akj.nl.