Tips

Heeft u een tip voor Jeugdbescherming Gelderland? We horen het graag! Het maakt niet uit waarover: over de hulpverlening, onze bereikbaarheid, of misschien wel deze website. We vinden het heel belangrijk dat u tevreden bent over de manier waarop wij ons werk doen en de manier waarop u daar informatie over krijgt. Uw tip kan daarbij helpen.

Heeft u een tip? Mail ons dan, via contact@jbgld.nl
 

Klachten

Problemen en onenigheid over de begeleiding door Jeugdbescherming Gelderland kunt u het beste bespreken met uw jeugdbeschermer. Dat kan samen met zijn leidinggevende. Meestal leidt dit tot een oplossing van de problemen. Als dat niet lukt kunt u uw klacht voorleggen aan de Klachtencommissie van Jeugdbescherming Gelderland.

De klachtencommissie is onafhankelijk; de leden hiervan zijn niet werkzaam bij Jeugdbescherming Gelderland.

U kunt een brief sturen naar:

Klachtencommissie Jeugdbescherming Gelderland
Velperweg 75 

6824 HH  Arnhem
klachtencommissie@jbgld.nl


U moet uw klacht binnen een jaar indienen. Zet u alstublieft duidelijk in uw brief waar uw klacht over gaat en wat u al gedaan heeft om het probleem op te lossen. De klachtencommissie kan u vragen uw klacht in een gesprek te komen toelichten. 

Als u meer wilt weten over het indienen van een klacht, download dan de folder.
 
Klik hier voor de brochure Klacht- en Tuchtrecht

 

Ondersteuning bij klachten

Als u contact wilt met een onafhankelijk persoon kunt u een beroep doen op de vertrouwenspersoon jeugdzorg van Zorgbelang Gelderland.

 
 

video hulp van Jeugdbescherming Gelderland moeder Carla vertelt



 
Doe mee aan het onderzoek “Cliënten geven hun mening”
11-09-2017
Bijzonder hoge klantwaardering (97,3%) voor het Expertisecentrum
22-08-2017
meer nieuws